Produk Shaklee Malaysia Mendapat Kelulusan KKM

Sebagai pengguna, selain memastikan produk adalah halal, mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia juga perlu dititikberatkan memandangkan bagitu banyak lambakan suplemen-suplemen di pasaran Malaysia. Ini bagi memastikan setiap produk yang diambil adalah selamat untuk kesihatan.

Google image
Setiap produk yang mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia akan mempunyai no sijil KKM yang hanya dikeluarkan bagi product itu sahaja. Maknanya, 1 produk bersamaan satu no sijil KKM.

Untuk kepastian, saya cuba dapatkan no sijil KKM dari salah satu botol produk Shaklee yang saya amalkan sekarang. No sijil KKM bagi OsteMatrix Shaklee ialah MAL07081510XC.

No Sijil KKM

Jom kita periksa no sijil MAL07081510XC ini di website Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan di bawah kementerian kesihatan Malaysia. Seperti yang ditunjukkan dibawah, inilah info produk untuk MAL07081510XC.

Info produk untuk MAL07081510XC

Ini membuktikan no sijil ini adalah betul dan sah. Jelas produk Shaklee Malaysia telah mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia. Sebagai pengguna, anda tidak perlu lagi merasa was-was kerana ia telah dijamin selamat oleh KKM.

** Dapatkan konsultasi percuma sebelum dan selepas pembelian serta tips pengambilan vitamin khas kepada pelanggan nazuwa.com **

Hubungi kami di admin@nazuwa.com atau SMS/WhatsApp ke 011-1611-2294 (Nazuwa) untuk sebarang pertanyaan / khidmat nasihat / harga diskaun. Jom like facebook fanpage Healthy Living untuk tip-tip kesihatan.

Adakah anda suka artikel ini?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...