TESTIMONI : Paras Gula Turun dengan Vivix *

Sebut jek diabetes, semua orang sedia maklum akan penyakit ini. Antara pembunuh terbanyak rakyat Malaysia. Ayah saya juga meninggal akibat diabetes. Ayah saudara saya, ayah saudara suami saya juga meninggal akibat penyakit ini. Bolehkah kenaikan gula mengurangkan diabetes? :)

Jom baca kisah Pn Sue yang menghadiahkan Vivix kepada ibunya.


" Alhamdulillah nampaknya mak saya serasi dengan vivix tu. Sebelum ni dah banyak makan macam-macam ubat...tak kira la yang MLM ke, yang bukan MLM pun...semua yang orang cakap ok dia try. tapi semuanya mcm tak serasi, ada jer side effect nya. Bacaan kencing manis dia pun makin bertambah sehingga pernah mencapai 29 mmol/L dan dimasukkan ke wad.

Tapi alhamdulillah lepas saya beri vivix tu, paras gula nya makin menurun. Berikut rentetan perkara yang berlaku:

01 Mei 2012 - emak makan vivix buat kali pertama pada pagi tu lepas sarapan. Test darah: Bacaan - 22.3 mmol/L.
04 Mei 2012 - Test darah : Bacaan - 13 mmol/L. Saya call emak cakap dia tengah menyapu sampah di luar rumah dan rasa sihat sedikit. Sebelum ni asyik baring jer sebab tak larat dan gelap mata.
11 Mei 2012 - Test Darah : Bacaan - 10 mmol/L. Emak cakap dah tak selalu rasa dahaga macam dulu. Rasa lebih bertenaga.
12 Mei 2012 - Test Darah : Bacaan - 11 mmol/L. Naik sikit sebab mak kata semalam makan sup, lepas tu terus sakit kepala.
18 Mei 2012 - Test Darah : Bacaan - 7.7 mmol/L. alhamdulillah...makin turun nampaknya.

Minggu ni belum check lagi. Saya mmg belikan dia alat test gula dalam darah jenama omron tu supaya dia dapat selalu check. "
- Pn Sue

Lagi testimoni dari Pn. Nor tentang suaminya yang ada diabetes ;


" Tersangat HAPPY!!!! Husband saya baru berumur 32 tahun dah ada diabetes. Semalam dapat tau kencing manis my chenta hati Rafeezul Mohamed dah turun drp paras 15 ke paras 10. Dalam masa tak sampai 2 minggu, Husband amik vivix + GLA complex + Alfalfa complex. Tiada apa yang lebih menggembirakan melainkan melihat orang tersayang semakin sihat. :) " - Pn Nor

Lagi testimoni dari Pn N tentang diabetes dan penglihatan maknya.


"Mak saya mengidap kencing manis dan bila makanan tidak terkawal, bacaan kandungan gula dalam darahnya mula naik mendadak. Apabila perkara ini berlarutan, penglihatan mak menjadi kabur dan makin kabur. Mak kata, apa yang beliau rasa adalah...matanya menjadi makin kembang dan berair. Apabila hal ini berlaku, maka mak tak boleh melihat dengan baik bertambah buruk lagi mak tidak dapat memandu.

Mak saya tak boleh makan sebarang supplement kerana ia akan menambah burukkan keadaan yang dia lalui. Mungkin disebabkan fungsi buah pinggangnya yang sedikit terjejas akibat kencing manis.

Oleh kerana itu saya hanya berikan mak saya vivix sahaja. Pada mulanya mak makan setengah sudu teh sehari tetapi kerana mak saya selesa dengan vivix, beliau mengambil 2 sudu besar sehari. Kini saya bekalkan mak saya 2 botol vivix untuk sebulan consume.Dalam masa tak sampai sebulan, penglihatan mak menjadi lebih baik. Mak rasa kedudukan matanya semakin elok dan tidak seperti sebelumnya yang mana ianya mengembang dan berair.

 Alhamdulillah, mak saya boleh melihat semula ....tak perlu duduk dekat dengan tv untuk menonton seperti sebelum ini disebabkan matanya yang kabur. Penglihatan mak dah kembali sedia kala. Syukur pada ALLAH atas izinNYA jua. Pengambilan vivix banyak memberi kesan positif pada paras gula dalam darah mak saya serta penglihatannya yang kabur dulu telah pulih sedia kala.

Tiada apa yang lebih menggembirakan saya selain kesihatan mak yang baik. Duit boleh dicari...selagi ada daya usaha" - Pn N

Vivix sangat sesuai kepada meraka yang tidak suka makan ubat berbentuk pil @ tablet banyak-banyak. Vivix hanya sesudu teh sekali sehari sudah mencukupi! Apa kata anda pula hadiahkan Vivix buat yang tersayang. Untuk bulan November 2013 sahaja,  kami menawarkan harga runtuh untuk VIVIX. Jangan lepaskan peluang keemasan ini.
  
Nota : 1- Ibu hamil @ menyusu tidak boleh mengambil Vivix. Juga tidak sesuai untuk 18 tahun kebawah

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.  

** Dapatkan konsultasi percuma sebelum dan selepas pembelian serta tips pengambilan vitamin khas kepada pelanggan nazuwa.com **

Hubungi kami di admin@nazuwa.com atau SMS/WhatsApp ke 011-1611-2294 (Nazuwa) untuk sebarang pertanyaan / khidmat nasihat / harga diskaun. Jom like facebook fanpage Healthy Living untuk tip-tip kesihatan.

Ingin menambah pendapatan? Jom sertai kami

Adakah anda suka artikel ini?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...