TESTIMONI : Kekerapan Selsema Berkurang Dengan OmegaGuard *

Selsema merupakan jangkitan pada saluran pernafasan membuatkan kira merasa tidak selesa. Ia biasanya hadir bersama demam dan batuk. Kalau pergi ke klinik mesti dapat ubat batuk, selsema dan demam terutamanya kalau terjadi pada kanak-kanak.

Jom tengok apa kata pengguna OmegaGuard yang kerap selsema.


"Alhadulillah sejak mengamalkan produk shaklee kalau saya demam selsema, telan omega guard + vitamin C... sehari dah baik.. saya tak perlu ke klinik atau beli ubat kat luar lagi, lagipun tak tentu boleh baik sehari... mesti lama sampai melecet hidung lepas tu rasa mengantuk..

Anak perempuan saya pagi2 memang selalu bersin dan hingus setiap hari...sejak amalkan makan omega+vitalea children..alhamdulillah dah takde selsema,bersin, atau hingus lagi... syukur alhamdulillah :)" - Pn Zila


"Saya mula amalkan suplement omega guard pada anak saya start bulan Jan 2013. sebelum tu memang kerap bawak harraz g klinik disebabkan kerap selsema dan banyak kahak. Hati ibu mana yang x risau kan? kalu tiap2 hari bangun pagi nak solat mesti selsema n hidung tersumbat.. bila disuruh buang kahak katanya kahak tak nak keluar..hah! apa kes plak tak nak keluar

Tapi biasala doc akan bagi ubat batuk, cair kahak dan selsema... sampai bila2 pun itu la ubatnya kalu kita dok ulang alik ke klinik kan. So saya ambik keputusan untuk bagi dia makan omega guard + xitalea children shaklee

Alhamdulillah dalam musim hujan sekarang ni dia takde nak ngadu hidung sumbat n takleh nafas lagi.. beransur kurang dah tak macam dulu..Happy sangat2 sebab saya akan berusaha buat yang terbaik untuk harraz"


"Sebenarnya baru perasan yang dah dekat sebulan saya dah tak bergantung pada tisu.. selalunya tisu boleh kata wajib beli la sebab selalu selsema... tapi baru2 ni baru sedar yang saya memang tak selsema macam selalu.. sebab saya memang tak tahan sejuk aircond ni.. tambah2 pagi2.. syukur sejak amalkan shaklee ni badan pun makin sihat dan kurang selsema" -Pn Norra


"eda ade anak 4 tahun 7 bulan.. baru masok sekolah tahun ni.. minggu pertama sekolah dah selsema..mungkin sebab kelas dia yang beraircond atau pun sebab dia dah bercampur dengan budak2 lain.. minggu kedua sekolah eda try bagi 2biji omega setiap pagi selepas sarapan sebelum dia pergi sekolah..eda picit 2 biji omega letak kat sudu.. alhamdulillah sekarang selsema dia dah baik dan eda teruskan bagi anak makan omega sebab omega bagus untuk pertumbuhan mental" - Pn Eda


"saya bagi pada anak start umur dia setahun setengah macam tu.. tujuan - nak baikkan selsema.. masa tu noticed kalau orang demam or selsema anak senang kena jangkit.. beranikan diri bagi anak..alhamdulillah sekarang duk dekat dengan anak2 yang selsema n batuk anak tak kena pape pun.. yang bestnya tak sangka plak eczema anak kering.. dah boleh makan macam2.. dah tak takut dah" -Pn Atiqah


"saya pun bagi omega time anak saya kena selsema.. alhamdulillah ..hingus cepat kering.. tido malam takdelah hidung tersumbat dan bangun pagi tahi hidung kering jer dalam hidung dia.." - Pn Nor

Untuk bulan Disember 2013 sahaja,  kami menawarkan harga runtuh untuk Shaklee OmegaGuard. Jangan lepaskan peluang keemasan ini.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. ** 

Dapatkan konsultasi percuma sebelum dan selepas pembelian serta tips pengambilan vitamin khas kepada pelanggan nazuwa.com **

Hubungi kami di admin@nazuwa.com atau SMS/WhatsApp ke 011-1611-2294 (Nazuwa) untuk sebarang pertanyaan / khidmat nasihat / harga diskaun. Jom like facebook fanpage Healthy Living untuk tip-tip kesihatan.

Ingin menambah pendapatan? Jom sertai kami  

Adakah anda suka artikel ini?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...