Kenapa Perlu Berbelanja Lebih Untuk Kurus Dan langsing!

Ingin berdiet, tapi pening memikirkan perbelanjaan ke gym, harga suplemen yang mahal, dan kos yang perlu dikeluarkan ke kelas-kelas tertentu? Dengan kenaikan kos hidup, sudah pastinya ramai yang berkira-kira untuk berbelanja walaupun untuk kesihatan badan. Ditambah takut kecewa jika hasilnya kurang memuaskan.

Memahami keinginan anda untuk kurus dan langsing secara sihat, saya perkenalkan Set Slimming Bajet yang menepati citarasa tubuh dah poket anda. Set ini terdiri daripada Herb-Lax, Alfalfa Complex dan Lecithin. Jom tengok peranan bagi setiap suplemen.


(1) Herb-Lax
Mengandungi Daun Senna serta herba-herba lain yang bertindak untuk memperbaiki kesihatan usus. Ianya juga dapat mengatasi masalah sembelit serta penting untuk proses detox. Kunci asas untuk kurus adalah detox dulu.

Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum.

(2) Lecithin 
Untuk mengelakkan lemak jahat terkumpul di dalam saluran darah atau mana-mana bahagian tubuh kita, lawannya adalah lemak baik. Lecithin adalah sejenis lemak yang menghalang lemak di dalam makanan dengan mengurai serta mengapungkannya di dalam saluran darah.

(3) Alfalfa Complex
Alfalfa adalah store bagi nutrient. Ianya kaya dengan klorofil, bioflavonoids, vitamin dan juga mineral. Sifatnya yang kaya dengan mutltivitamin membantu untuk badan yang tinggi acid menjadi beralkali. Di samping itu, alfalfa akan meneutralkan toxin dalam badan serta memberikan lebih banyak protein tanpa lemak tepu daripada product berasaskan haiwan.

Kelebihan Set Slimming Shaklee;

* Hanya dari bahan semulajadi
* Tiada kesan sampingan
* Dijamin halal dan selamat

Bonus tambahan dengan set slimming ini;

# Tiada lagi masalah keputihan
# Tiada lagi masalah resdung atau alahan
# Merapatkan miss v
# Tiada lagi bau badan
# Kulit semakin cantik dan bebas jerawat
# Hubungan suami isteri makin rapat

Jom tengok testimoni dari Pn Noor yang baru mengambil set slimming bajet selama 3 bulan secara konsisten. Selain berat makin berkurang, dapat bonus hubungan suami isteri makin erat dan muka juga berseri katanya.


" Assalammualaikum...setelah hampir 3 bulan consume Lecithin,Herblax and Alfalfa....ternyata kesannya sgt AMAZING!ALHAMDULILAH ...Lecithin+herblax membantu mengurangkan berat badan dan Alfalfa membuatkan saya rasa BEST...hubby makin sayang!muka makin berseri...." -Pn Noor


Anda mahu kurus dan langsing secara sihat dan selamat? Boleh hubungi saya sekarang. Percuma jadual pemakanan dan tips diet santai akan diberikan.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.  

** Dapatkan konsultasi percuma sebelum dan selepas pembelian serta tips pengambilan vitamin khas kepada pelanggan nazuwa.com **

Hubungi kami di admin@nazuwa.com atau SMS/WhatsApp ke 011-1611-2294 (Nazuwa) untuk sebarang pertanyaan / khidmat nasihat / harga. Jom like facebook fanpage Healthy Living untuk tip-tip kesihatan.

Ingin menambah pendapatan secara online hanya dari rumah? Jom sertai kami

Adakah anda suka artikel ini?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...