TESTIMONI : Hb naik Dengan Set Hb Rendah Shaklee*

TESTIMONI 1


 "Masa mengandungkan ank kedua bacaan hb saya asalnya kat border 11.0 bila kandungan makin membesar hb saya drop ke 10.0 malah pernah mencecah bacaan 9...masa tu saya google dn terjumpa pasal set hb low vitalea + b comp + vit c...alhamdulillah sejak ambik secara konsisten smpi saat melahirkan bacaan hb saya terus naik dari bacaan 9 ke 13" - Pn Fiza

TESTIMONI 2


"ok sbnrnya akk ni hb mmg border line walaupun x preggie..derma darah pun x lepas..bila preggie 1st & 2nd mmg hb prob sampai kena check setiap minggu..bila pregnant 3rd ni br kenal shaklee & consume set mengandung ( vitalea, vita c, b co, oste). Mula2 drop sikit hb 11.6 tapi lepas mkn cara yg betul hb naik mendadak jadi 12.2! Alhamdulillah shaklee serasi dengan saya.. " - Pn Nur

TESTIMONI 3


"sy bik produk Shaklee xsmpi sebulan, saya try produk ni sbb masa cek d klinik ( masa tu ngah preg 5 bln) , hb sy rendah dlm 10 .. pas consume set preg 2 minggu, pi cek balik, Misi kata.. ok hb dh naik.. 11.5.. gumbira Sgt.. siap dia tny bik vitamin pa.. .. skrg sy tmbh esp n omega.. insyaAllah masa pantng nnt nak amalkan produk Shaklee gak, sbb ank sblm ni Semua pakai jamu,tp separuh jalan jer.. last2 xbis.." 

TESTIMONI 4


"customer i, hb 8, ambik 2 biji vitalea, 1 pagi dan 1 petang. Ambil juga vit b complex dan vit c. Dlm 2 hari naik ke 10 lbh. Lepas sebulan masih 10.5, doc nak 11. Dia mula minum esp, itupun bukan hari2 sbb takle masuk. Next check up naik 12" -Pn Julie

TESTIMONI 5


"sy dulu hb low.. lps consume shaklee sampai sekang dh 34 weeks..check hb ok aje.. maintain cantik...nurse pun tanya n beli suplemen ni dr saya" -Pn Norhanita

 TESTIMONI 6


"Sy sendiri sejak ngandungkan ank sulong mmg hb rendah. bila sy tahu yg sy ngandung ank ke-3 (baru masuk 4 buln), sy cuba set utk pregnant dgn m'ambil 1 vita-lea dan 1 b-complex stp pg, 1 vita-c lunch n ostematrix seblom tido mlm dan alhamdulillah baru 1 buln try hb dr 10 naik ke 11..." - Pn Nafiza

TESTIMONI 7


"hb saya dr 8.3 naik ke 11.1 semasa preggy anak kedua dgn vitalea.Dr sampai ingat sy ada talesemia. mmg 2 biji vitalea setiap hari.awal kehamilan tu sy disuruh ambil 4 biji iron sehari.. mmg xboleh telan.. saya nk muntah.. sakit perut..kesan sampingan iron tu mmg xboleh tahan.. dgn loya.. terus ambil vitalea dgn konsisten. ambil set kehamilan keseluruhannya lg bagus." -Pn Sri

 TESTIMONI 8


"Saya masa preg awal2 hb ok pastu dah masuk 7m dah stat low nurse bising2 so saya amik vitalea next cekup pas makan vitalea tros naik walau xmendadak tp naik dari 9.8 naik 11.2 pastu 11.8 last b4 deliver 12.9...... saya teruskan masa dalam pantang ni dengan zink, oste,bcomp,vitc,alfafa,esp.....syiokkkk" - Pn Suzie

TESTIMONI 9

"Terasa sangat bahagia bila ofismet yg pregnant, sekian lama mengalami masalah low hb. Dari bulan ke bulan hb asyik 9.+ gitu. Akhirnya saya cadangkan mkn vitalea iron formula menggantikan pil iron yg klinik bagi. Syukur alhamdulillah, dlm tempoh seminggu lebih je hb dah naik 11+. Pagi tadi dia punyalah risau nak gi cek up. Tak sangka hb dia naik akhirnya.. :)"

Original from: http://www.mysupervitamins.com/2011/08/bagaimana-nak-normalkan-tekanan-darah.html

"Terase sangat bahagia bila ofismet yg pregnant, sekian lama mengalami masalah low hb.Dari bulan ke bulan hb asyik 9.+ gitu.Akhirnya saya cadangkan mkn vitalea iron formula menggantikan pil iron yg klinik bg.Syukur Alhamdulillah, dlm tempoh seminggu lebih j ehb dah naik 11+. Pagi td dia punyala risau nak g cek up.Tak sangka hb dia naik akhirnya "- Pn Aini
"Terasa sangat bahagia bila ofismet yg pregnant, sekian lama mengalami masalah low hb. Dari bulan ke bulan hb asyik 9.+ gitu. Akhirnya saya cadangkan mkn vitalea iron formula menggantikan pil iron yg klinik bagi. Syukur alhamdulillah, dlm tempoh seminggu lebih je hb dah naik 11+. Pagi tadi dia punyalah risau nak gi cek up. Tak sangka hb dia naik akhirnya.. :)"

Original from: http://www.mysupervitamins.com/2011/08/bagaimana-nak-normalkan-tekanan-darah.html

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 

  ** Dapatkan konsultasi percuma sebelum dan selepas pembelian serta tips pengambilan vitamin khas kepada pelanggan nazuwa.com **

Hubungi kami di admin@nazuwa.com atau SMS/WhatsApp ke 011-1611-2294 (Nazuwa) untuk sebarang pertanyaan / khidmat nasihat / harga diskaun. Jom like facebook fanpage Healthy Living untuk tip-tip kesihatan.

Ingin menambah pendapatan? Jom sertai kami

Adakah anda suka artikel ini?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...