Shaklee Energizing Soy Protein (ESP) Beli 6 Percuma 1


Jom dapatkan Energizing Soy Protein (ESP) sepanjang bulan March 2014 ini, dengan membeli 6 canister Energizing Soy Protein (ESP), anda akan dapat ;

- PERCUMA 1 canister Energizing Soy Protein (ESP) yang bernilai RM150!
- PERCUMA keahlian Shaklee yang bernilai RM75!
- BONUS TUNAI RM36++ sebagai ahli Shaklee (Dapat pada bulan April 2014)!
- Peluang menjana PENDAPATAN SAMPINGAN (part time @ full time) bersama group kami!
- Semestinya membuatkan anda lebih bertenaga*


Percaya atau tidak anda dapat penjimatan sehingga RM261!

MANFAAT UTAMA ESP *:

1- Awet Muda - Asid Amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, gland dan lain-lain. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda.
2- Baik untuk Hormon - Kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolestrol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.
3- Baik untuk Prostat - Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaanya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopaus dan pembesaran prostat.
4- Kulit Remaja - Meransang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, percepat sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.
5- Pembekal Tenaga - Membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan
6- Membaiki Pigmentasi - Membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.
7- Membaiki Memori - Meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan.


Jom dapatkan esp hari ini buat yang tersayang. Boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.  

** Dapatkan konsultasi percuma sebelum dan selepas pembelian serta tips pengambilan vitamin khas kepada pelanggan nazuwa.com **

Hubungi kami di admin@nazuwa.com atau SMS/WhatsApp ke 011-1611-2294 (Nazuwa) untuk sebarang pertanyaan / khidmat nasihat / harga. Jom like facebook fanpage Healthy Living untuk tip-tip kesihatan.

Ingin menambah pendapatan? Jom sertai kami

Adakah anda suka artikel ini?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...