TESTIMONI VIVIX : Berjalan Seperti 30 Tahun Walaupun Sudah Berusia 58 Tahun

" TURNING BACK THE CLOCK:

I'll update you on a few things that I'm experiencing. First, my very white
hair started changing. I've had independent verification that my formerly completely white hair now has a whole bunch of really cool dark brown hair coming on strong. Who knows what that means, but something is happening in the “reversal of aging” department. On another note, a friend of mine saw me striding along and mentioned, "Now that is a Shaklee-guy walk. You walk like a 30 year old". I thought about that and realized that I have lost virtually all of my 58 year old guy small aches and pains. When I run, walk, play tennis or exercise, all I feel is the joy of movement with no extra sensations. I really like that Vivix!"
-Bob Ferguson



 *****************************************

" Saya akan memaklumkan kepada anda mengenai beberapa perkara yang saya alami. Pertama, rambut saya yang putih mula berubah. Saya mempunyai pengesahan bebas bahawa rambut saya yang sebelum ini benar-benar putih kini sejumlah besarnya menjadi perang gelap dengan jelas. Siapa yang tahu apa maksudnya, tetapi sesuatu sedang berlaku dalam bahagian "pembalikan penuaan". Dalam perkembangan lain, seorang kawan saya melihat saya melangkah bersama-sama dan memaklumkan, "Sekarang adalah Shaklee-guy berjalan. Anda berjalan seperti seorang yang berusia 30 tahun". Saya berfikir tentang itu dan menyedari bahawa saya telah kehilangan hampir semua kesakitan saya dialami pada usia 58 tahun. Apabila saya berlari, berjalan, bermain tenis atau bersenam, semua saya rasakan kegembiraan pergerakan tanpa sensasi tambahan. Saya benar-benar sukakan Vivix! " -Bob Ferguson

Ibu hamil @ menyusu tidak boleh mengambil Vivix. Juga tidak digalakkan untuk mereka dibawah 18 tahun. 

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.  

** Dapatkan konsultasi percuma sebelum dan selepas pembelian serta tips pengambilan vitamin khas kepada pelanggan nazuwa.com **

Hubungi kami di admin@nazuwa.com atau SMS/WhatsApp ke 011-1611-2294 (Nazuwa) untuk sebarang pertanyaan / khidmat nasihat / harga. Jom like facebook fanpage Healthy Living untuk tip-tip kesihatan.

Ingin menambah pendapatan secara online hanya dari rumah? Jom sertai kami

Adakah anda suka artikel ini?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...