TESTIMONI VIVIX : Sendi Makin Selesa, Bintik-Bintik Coklat Makin Berkurang

" WHAT TO EXPECT WITH VIVIX:

Results will be different for each person depending on their state of health. I have been in very good health so my “noticeable” results did not happen quickly. It took a good 4-6 months for me to discover that my joints were much more flexible and my brown spots had lessened.

Keeping our bodies healthy at the “cellular” level is extremely valuable. For those who want to stay youthful and fit as long as possible, Vivix is a must. It’s all about impacting the aging process going forward, as well as reversing as many existing negatives as possible.
 

For those in more fragile health, Vivix may detoxify to the extent you experience a temporary negative reaction. As Dr. Shaklee said, “When starting a supplement program you might ‘raise a little dust’ before you get the house clean.” Be patient and persevere to ultimate HEALTH!
 

Option: reduce Vivix to ½ tsp for a week or two to ease through this cellular detoxification period." -Lorri Kreuscher

 ********************************************

" APA YANG DIJANGKAKAN DENGAN VIVIX :

Kesannya akan berbeza pada setiap orang bergantung kepada keadaan kesihatan mereka. Saya berada dalam kesihatan yang baik , jadi kesannya pada saya tidak berlaku dengan cepat. Ia mengambil masa antara 4 ke 6 bulan untuk saya perasan apabila sendi saya terasa lebih selesa dan bintik -bintik coklat semakin berkurang.
Mengekalkan kesihatan badan di peringkat " sel " adalah sesuatu yang sangat berharga. Bagi mereka yang mahu awet muda dan kesihatan yang berpanjangan, Vivix adalah satu kemestian. Ia mengenai memberi kesan pada proses penuaan, dan juga menterbalikkan sebanyak mungkin kesan negatif yang sedia ada. 

Bagi mereka yang mengalami masalah kesihatan, Vivix dapat menyahtoksik sehingga keperingkat dimana anda akan mengalami tindak balas yang negatif untuk sementara waktu. Seperti Dr Shaklee berkata, " Apabila memulakan program makanan tambahan anda mungkin ' menimbulkan debu kecil' sebelum anda mendapatkan rumah yang bersih. " Bersabar dan tabah untuk KESIHATAN yang optimum! 
Cadangan: Kurangkan pengambilan Vivix kepada ½ sudu kecil untuk satu atau dua minggu untuk memudahkan anda melalui tempoh detoksifikasi selular ini." - Lorri Kreuscher

Ibu hamil @ menyusu tidak boleh mengambil Vivix. Juga tidak digalakkan untuk mereka dibawah 18 tahun. 

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.  

** Dapatkan konsultasi percuma sebelum dan selepas pembelian serta tips pengambilan vitamin khas kepada pelanggan nazuwa.com **

Hubungi kami di admin@nazuwa.com atau SMS/WhatsApp ke 011-1611-2294 (Nazuwa) untuk sebarang pertanyaan / khidmat nasihat / harga. Jom like facebook fanpage Healthy Living untuk tip-tip kesihatan.

Ingin menambah pendapatan secara online hanya dari rumah? Jom sertai kami

Adakah anda suka artikel ini?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...